Bezoek - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Joep Buskens - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Joep Buskens - WaarBenJij.nu

Bezoek

Blijf op de hoogte en volg Joep

30 November 2014 | Portugal, Lissabon

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik iets heb geschreven. Ik heb het even wat drukker gehad met school en ik heb verschillende bezoeken gehad.

School duurt nog anderhalve week en dan heb ik alleen nog tentamens in januari. Heb de laatste tijd wat tussententamens gehad en wat verslagen moeten maken, maar dit ging allemaal prima.

Eerst is midden/eind oktober Macey voor een week op bezoek geweest. We hebben verschillende dingen bezocht zoals Sintra en het ocearium waar ze pinguïns hadden :D. Het leukste wat we gedaan hadden is toch wel echt het SKYDIVEN. Ik wilde dit altijd al zo graag doen en het was ook wel echt een kick om uit een vliegtuig te springen om 5 km hoogte. Ik raad iedereen aan om het te doen en ik zou het zelf ook zeker weer doen. We hebben samen een leuke week gehad en het was vooral leuk om elkaar weer even te zien naar een aantal weken.

Begin november zijn mijn ouders voor een groot weekend hier geweest. Ik denk voornamelijk mam hier lang naar heeft uitgekeken. We hebben samen veel de toerist uitgehangen en zijn veel dingen gaan kijken. Ook hebben we veel uitgegeten bij restaurants waarvan ik wist dat het goed was en waar je portugees kon eten. Pap en mam vonden dit heel erg lekker en ook wij hebben samen een leuk aantal dagen gehad.

Afgelopen week heb ik nog 2 keer bezoek gehad van vrienden. Dit ging natuurlijk samen met een hoop drank. Eerst zijn Rob, Emiel en Mike voor 4 dagen langs geweest. We zijn veel op stap geweest en we hebben ook nog een voetbalwedstrijd bezocht. Na deze dagen heeft Lissabon ook kennis gemaakt met Mike, die me denk ik heel erg gemist had, omdat hij wel heel veel energie had. Een dag later kwamen Falko en Dion voor 3 dagen. Ook hier kwam veel drank aan de pas. Aangezien we alle 3 PSV fans zijn, zijn we donderdagavond nog na de wedstrijd tegen Estoril geweest. Estoril ligt namelijk maar een klein stukje van Lissabon af. Hier hebben we uiteindelijk maar 1 helft gezien, omdat het, zoals de meesten wel weten, een klein beetje regende.

Nu heb ik nog een paar dagen school voor de boeg en nog een paar dagen vrij waarin ik met nog een paar vrienden van hier naar Porto en Sevilla ga. 17 december vlieg ik terug naar Nederland om even thuis te zijn voor kerst en nieuwjaar. Begin januari zal ik weer terugvliegen naar Lissabon.

Groetjes uit een nog steeds vrij warm en zonnig Lissabon

  • 30 November 2014 - 20:03

    Bert:

    Hoi Joep, niet alleen mam had er naar uitgekeken. Ook ik was blij je weer eens in levende lijve te zien. Was inderdaad zeer gezellig en Lissabon is een schitterende stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lissabon

Voor een semester ga ik studeren in Lissabon.

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2015

Laatste dag

30 November 2014

Bezoek

28 September 2014

Het Erasmusleven

02 September 2014

Eerste 2 weken in Lissabon
Joep

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 182164

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Lissabon

Landen bezocht: